67 let izkušenj v kozmetiki in zdravstveni industriji…
Uspeh je kombinacija izkušenj, talentov in dolgoletnega trdega dela. Uspeh ni naključje.
Farmasi je mednarodni proizvajalec izdelkov za lepoto in osebno nego, trgovec na drobno z neposredno prodajo v izdelkih za lepoto, osebno nego, gospodinjstvo in wellness. Je eno izmed najhitreje rastočih podjetij za neposredno prodajo z milijoni prodajnih zastopnikov.
Farmasi izvaža svoje izdelke v več kot 120 držav in dosega 350 milijonov ljudi.
Pred pol stoletja je zgodbo FARMASI začel njen glavni junak, doktor Cevdet Tuna.
Od leta 1950, ko je družina Tuna vstopila v industrijo lepote in zdravja, je postalo podjetje FARMASI eno izmed vodilnih, zanesljivih in trajnostnih družb za svoje stranke in poslovne partnerje.
Nahaja se v mestu Omerli, v Istanbulu, kjer je obkroženo z zelenimi gozdovi in neverjetno naravo. FARMASI ima paleto več kot 2000 izdelkov. Proizvodni obrat se nahaja na 360 000 m2 zemljišča in je sestavljen iz 5 različnih visoko tehnološko opremljenih integriranih tovarn.
FARMASI vsebuje široko paleto izdelkov iz barvite kozmetike in parfumov do osebne nege in mokrih robčkov. Prav tako ima veliko podznamk, kot so Dr C Tuna za zdravje, Mr. Wipes za izdelke za gospodinjstvo ter Nutriplus za wellness.
Vsi izdelki FARMASI so izdelani po najvišjih standardih in potrjeni s strani neodvisnih mednarodnih podjetij in laboratorijev, kot so GMP, HALAL in ISO 9001.
Uspeh Farmasi v maloprodaji kozmetike ni ustavil rasti in pospeševanja blagovne znamke. Leta 2010 se je uprava družbe Farmasi odločila, da vstopi v svetovni trg Multilevel Marketinga. Sedanji predsednik uprave Omer Hakan Tuna na kratko opisuje to novo strategijo, ki spreminja življenja ljudi in jim nudi bogastvo. Navaja, da lahko s Farmasi Multi Level Marketingom celo navadni ljudje zaslužijo dodaten denar. Zato se je leta 2010 v Turčiji začela prva Multilevel Marketing izkušnja podjetja Farmasi.
Zdaj v 20 državah delajo znotraj podjetja FARMASI MLM, da bi izpolnili sanje tisočih strank, ki lahko trajno povečajo svoje zaslužke.
S svojo dinamično strukturo lahko FARMASI preprosto pripravi strategijo in hitro uvede nove izdelke, da bi bil korak pred konkurenco.
S tremi generacijami družine Tuna, uresničuje FARMASI svoje cilje in postaja močan.